Fredag!

Idag vaknade jag upp bredvid älskling. Alarmet ringde vid tio i sex då var det bara att hoppa in i duschen och sen fixa sig lite. I skolan hade vi aktiviteter på förmiddagen. Man kan ju säga att det inte var det roligast jag har gjort men det var helt okej. När vi skulle äta så serverades våran mat i spö regn så det var inte så kul. På eftermiddagen så fick vi göra flera aktiviteter och sen fick vi sluta när vi var klara. Så jag fick vänta på bussen i 2 timmar,det va inte så kul menmen. När jag kom hem till älskling så hade han lagat mat. Sen har vi inte gjort så mycket. Nu ligger jag i soffan och kollar på tv och är trött så det blir att sova snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0