Viles?

Mitt alarm ringde tio i sex då var det bara att hoppa in i duschen.När jag var klar gick jag till bussen men när jag nästan var framme kom jag på att jag hade glömt busskort så jag var tvungen att springa att hämta det.Jag trodde jag skulle missa bussen men jag hann precis.Sen när jag kom till skolan så stod Camilla och väntade på mig för vi skulle till resecentrum för vi skulle vara ute hela dan i skogen.När vi kom fram skulle vi göra några lekar sen så fick vi en karta.I början gick det bra men efter första stationen så gick vi lite fel för vi kom fram till det ställt vi vara på först.Så vi ringde en lärare så vi gick dit vi skulle laga mat.Sen när vi hade ätit fick vi sluta.Jag fick åka till Motala och ta bussen från Motala till Vadstena.Sen när jag kom till älskling gick jag och la mig i soffan.När älskling kom hem så skulle vi tvätta så det är det vi har gjort ikväll men nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon,godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0