14 oktober

Idag när jag var påväg till skolan så får min buss punktering och vi får vänta 20 jävla min på en ny buss! Fin start på en fredag.Sen när jag kom till skola så skulle vi göra egna scheman för att vi ska känna på hur det är när man måste planera tider.Innan lunch hann jag med att klippa helform och ökade längder.Efter lunchen så gjorde jag skisser på helformen och ökade längder.När jag var klar med det så fönade jag volym.Det var det jag hann med idag.Sen när jag skulle åka buss så var det fullt så jag fick stå till skänninge.När jag kom hem till älskling så la jag mig i soffan och somnade till lite.Vid 7 så kom mamma och hämtade oss för vi skulle äta tacos.Nu ligger jag i soffan och kollar på tv ska snart gå och lägga mig med älskling så jag säger väl godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0