Onsdag/Torsdag!

Igår så fixade 3:orna håret på oss. Vi fick gör vad vi ville så jag färgade brunt och klippte mig,jag blev jätte nöjd. Senare på kvällen var jag ner på nostalgin och kollade läget lite men det hände lika mycket som alltid. Men sen när jag skulle gå hem blev det åska och regn och jag fick migrän så mamma hämtade mig hos jonaz. Idag hade jag fortfarande ont i huvudet så jag stannade hemma. Sov till tolv sen gjorde jag i ordning mig och gick till älskling. När jag kom till jonaz så gick vi ner på stan och har varit ute hela kvällen. Nu ligger jag i sängen och kollar på tv och älskling sover. Imorgon ska jag vara katt för vi blir nollade så ska sova lite nu,godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0