Seg söndag!

Igår så gick jag upp vid nio och duschade och gjorde mig i ordning.När jag var klar så öppnade jag min julklapp från min mamma och Christer.Fick 1000kr och sen öppnade jag min julklapp från min syster och bror,fick en parfym.Sen vid 11 kom Jonaz pappa och hämtade oss för vi skulle till Carro.Vid halv 1 åt vi lite mat.Efter lite god jul mat så satte sig alla vi soffan och kollade på kalle anka.Sen vid 2 så öppnade vi julklappar.Jag fick presentkort på gina tricot.Sen på kväll så åkte jag och jonaz till min mormor och firade lite jul där men det vart inte så länge.Vid 11 så kom vi hem till motala.Jag va så jävla trött så jag gick och la mig.Idag har jag bara slappt och varit på promenad med camilla.Nu blir det tv och försöka sova för imorgon bär det av till linköping och köpa lite kläder med Nami !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0